Učenici odeljenja II1 u celodnevnoj nastavi učestvovali u radionici posvećenoj razumevanju emocionalnog nasilja kroz pojam etiketiranja. Radionica je bila osmišljena tako da deca shvate kako reči mogu uticati na njih i njihove vršnjake, bilo da su one pozitivne ili negativne.Na početku radionice, učenici su imali zadatak da nacrtaju sebe. Nakon toga, svaki učenik je nasumično birao dve etikete – jednu zelenu i jednu crvenu. Zelene etikete su predstavljale dobre osobine poput "ljubazan", "pametan", ili "vredan", dok su crvene etikete nosile suprotna značenja poput "lenj", "glup", "nespretan" i sl. Nasumično izabrane etikete učenici su dodeljivali jedni drugima. Učenici su zatim stavljali etikete na sopstvene crteže i govorili o svojim osećanjima dok posmatraju sopstvenu ilustraciju sa tim etiketama. Ova aktivnost ih je podstakla da razmišljaju o tome kako se osećaju kada ih neko okarakteriše na različite načine. Kroz ovu vežbu, deca su imala priliku da razgovaraju o svojim osećanjima i da osveste kako negativne reči mogu da povrede, čak i kada su izrečene bez razmišljanja.Na kraju radionice, učenici su izvukli važnu pouku – reči koje izgovaramo imaju snagu da utiču na druge, bilo pozitivno ili negativno. Svi su se složili da je mnogo lepše kada koristimo pozitivne reči i pomažemo jedni drugima da se osećamo bolje. Ova radionica je ostavila snažan utisak na učenike i sada mnogo pažljivije biraju reči kojima opisuju svoje vršnjake. Radionicu realizovao učitelj Stefan Karapavlović. FOTOGRAFIJE