U novembru mesecu održani su časovi geografije na kojima su učenici osmog razreda bili u ulozi nastavnika. Kako bi se đaci četvrtog razreda upoznali sa samim predmetom koji će učiti u petom, profesor geografije i osmaci su osmislili ogledne časove.
Iz svakog odeljenja osmaka uzeta su po dva učenika. Učenici koji su uradili ove časove su Jeremija Baralić, Jovana Tomić, Ana Lazović, Anđela Jaćimović, Đurđa Jeremić i Andrija Dabić.
Njihov zadatak je bio da spreme čas obnavljanja gradiva iz predmeta Priroda i društvo i da prisustvuju času Prirode i društva u jednom odeljenju četvrtaka. Jeremija Baralić i Jovana Tomić su obnavljali sa učenicima kod učiteljice Marije Pavlović, Andrija Dabić i Đurđa Jeremić sa učenicima Slađane Ilić, a Ana Lazović i Anđela Jaćimović sa učenicima učitelja Aleksandra Pavlovića.
Gradivo geografije osmog razreda su prirodne i društvene odlike Republike Srbije. Učenici četvrtog razreda se u okviru predmeta Priroda i društvo upoznaju sa osnovnim pojmovima o Srbiji i njenim prirodnim lepotama.
Učenici su na različite načine osmislili časove obnavljanja. Spremili su kvizove u kojima su se đaci takmičili po redovima, pojmove koje su morali da pronalaze i lepe na nemu kartu Srbije, pitanja na koja su učenici uz odgovaranje morali i pojmove da traže na geografskoj karti, prezentacije o zanimljivostima i slikama planina, reka, Nacionalnih parkova i još zanimljivih metoda koje su učenici upotrebili.
U svim odeljenjima četvrtog razreda osmaci su na kraju časa upoznali đake sa nekim zanimljivostima,kao što su:
• Najkraća reka u Srbiji, a verovatno i u svetu je reka Vrelo duga 365 metara. Poznata je i kao reka Godina i uliva se u reku Drinu u vidu vodopada.
• Sjenica (poznata i kao srpski Sibir) često je najhladnioje naseljeno mesto u Evropi, sa čak i minus 39 stepeni Celzijusa.
• Beogradski Hram Svetog Save jedan je od najvećih pravoslavnih hramova na svetu.
• Prva kafana u Evropi otvorena je u Beogradu, na Dorćolu 1522.godine i služila se samo crna kafa. Sa osmesima na licima učenici mlađih razreda su pokazali koliko su im ovakvi časovi zanimljivi. Njihovi drugari iz osmog razreda su pokazali veliku spremnost i zrelost da mogu da urade ove časove uz pomoć nastavnika i da u isto vreme obnavljaju gradivo koje im je neophodno za završni ispit.